ГБО 2 покоління у Львові

ГБО другого покоління в основному встановлюється на карбюраторні автомобілі. Його зрідка називають моновприсковим типом газу. Смисл- є одна форсунка, яка і займається впорскуванням газу у впускний колектор по команді від газового комп’ютера (відбувається дооснащення лямбди зондом). Тиск газу-на атмосферу вище, ніж атмосферний, хоча не завжди.

Між першим і другим є перехідні типи ГБО: система аналогічна ГБО першого покоління, але тиск на виході редуктора трохи змінюється в залежності від аналізу лямбда зонда (тобто вводиться зворотний зв’язок).

Друге покоління ГБО відрізняється від третього тільки способом дозування газоподачі в двигун. Для ГБО другого покоління характерно ручне регулювання подачі газу в змішувач за допомогою спеціального дозатора. Такий дозатор дозволяє змінювати обсяг подачі газу за допомогою закручування або вигвинчування гвинта, що є частиною його конструкції. Для кожного транспортного засобу підбирається певне положення гвинта, в результаті якого мотор може плавно працювати на газі. Такий стан гвинта залишається постійним, його слід коригувати тільки при засміченні фільтра.

Установка ГБО 2-го покоління на сучасні інжекторні автомобілі проводилася в основному тоді, коли ще не винайшли системи 4го покоління. В процесі установки карбюраторного ГБО на інжекторні автомобілі доводилося вирішувати безліч проблем, такі як запалення газо-повітряної суміші у впускних колекторах (зворотні удари), відключення бензинових форсунок через установку додаткового реле і т.п. Для якихось автомобілів всі ці проблеми вирішуються легко, а для якихось і зовсім не вирішуються. Досвідчений майстер завжди може відповісти вам на запитання: чи підходить ГБО 2-го покоління для вашого інжекторного автомобіля чи ні.

Встановлення ГБО 2 покоління на інжектор

На сьогоднішній день різниця в ціні між устаткування 2го і 4го покоління не надто велика, і для інжектора розумніше купити комплект обладнання, відповідний пристрою вашого автомобіля. Для коректної роботи ГБО 2 покоління на інжекторних машинах потрібно ставити безліч “заглушок” – емулятор лямбда зонда, емулятор роботи форсунок – все це коштує додаткових грошей (не входить у вартість комплекту), а відсутність цих компонентів призведе до того, що у вас гарантовано загориться лампочка Check engine. Це не означає, що є неполадки – просто машина не розуміє що відбувається. Двигун може перейти в аварійний режим (якщо у вас такий є), ну і коли реально щось зламається – ви вже про це не дізнаєтеся – check буде горіти через неправильно встановленого ГБО. За цінами-якщо стандартний комплект обладнання 2 покоління коштує близько 7-8 тис.грн (в залежності від сервісу і бренду комплекту), то з усіма обманками вартість комплекту 2 покоління + установка + обманки (заглушки) за ціною вже буде близько 9000 грн … Ну, а як ви знаєте – комплект нормального обладнання 4го покоління, наприклад didgitronic з установкою – це вже 11000 грн. Різниця зовсім не велика, тоді який вже сенс?

Навпаки поставити ГБО 4-го покоління на карбюраторний автомобіль – просто неможливо: четверте покоління управляє роботою інжекторних форсунок.

Скільки коштує ГБО 2 покоління?

ГБО 2-го покоління зазвичай ставлять на карбюраторні автомобілі. Дуже часто ціна обладнання є вирішальним параметром – якщо сам автомобіль далеко не преміум сегменту, то немає ніякого сенсу ставити на нього “золоте” обладнання – ви просто розтягніть термін окупності. У той же час бажано, щоб устаткування не доставляло ніяких проблем в експлуатації. Золотою серединою може бути LOVATO – мінімальна ціна з установкою, від 4 000 гривень! А Італійська якість – гарантія того, що обладнання прослужить довго. Так само варто відзначити, що LOVATO поширене ширше інших (це обладнання одним з перших з’явилося на російському ринку) тому практично всі установники вже навчилися з ним працювати і можуть поставити на автомобіль “з закритими очима”.

Вартість газового обладнання другого покоління з установкою починається від 7000 гривень!