Встановлення ГБО 5 покоління у Львові

Для тих, хто вперше почав вивчати тему ГБО і ще не розбирається в його поколіннях, нагадаємо, що номер покоління ГБО говорить не про його якість, крутості, надійності – це всього лише вказівки типу системи, яка буде підходити вашому автомобілю. Наприклад для карбюраторних авто підходить тільки 2ое покоління ГБО, для інжекторних – зазвичай ставлять четвертий покоління. Ну а для автомобілів з безпосереднім уприскуванням – застосовується 5е покоління ГБО. Про нього ми зараз розповімо докладно.

Газобалонне обладнання 5-го покоління працює за принципом дозованого впорскування без перекладу в інший агрегатний стан, як це відбувається в 4-му поколінні ГБО. У новій технології пальне постійно перебуває в рідкому стані, починаючи з заправки до надходження в систему. У нашій країні в якості такого палива використовується пропан-бутан.

Переваги ГБО п’ятого покоління

Газобалонне обладнання п’ятого рівня не потребує додаткового охолодженні. За відсутності редуктора паливо подається в систему уприскування з паливного насоса, що знаходиться в балоні. Через це також немає потреби в обігріві редуктора. У ГБО 4 обігрівати його потрібно в обов’язковому порядку, там він нагрівався під температурою гарячого антифризу. У цьому полягає перевага ГБО-5, яке вимагає обслуговування набагато рідше порівняно з 4 ГБО. У 5-му поколінні газобалонного обладнання також немає редуктора і фільтра очищення – згоряння всіх домішок відбувається всередині двигуна. Найбільшою перевагою ГБО-5 є рівна потужність двигуна на газу і бензині в силу того, що пропан-бутанова суміш не з’єднується з повітрям, а подається в чистому вигляді.

Головний недолік – ціна ГБО 5 покоління.

Головний недолік газобалонного обладнання 5-го рівня – насос для палива. Він виходить з ладу через потрапляння домішок, а коштує він майже третину всієї системи ГБО, причому – рази в 3 дорожче, ніж ГБО 4 покоління. Середня ціна установки ГБО-5 з балонами складає 32 тисячі гривень за 4-х циліндровий автомобіль і від 45 тисяч – за 6 і 8 циліндрові двигуни. Треба розуміти, що в Росії ціни на якісні італійські комплекти дуже серйозно залежать від курсу валюти: чим сильніше падає гривня, зростає євро – тим дорожче буде коштувати ваше ГБО. Представляючи до чого йде країна – в 2016-2018 роках ГБО 5 покоління буде коштувати далеко за 65 тисяч гривень … При такій ціні обладнання здатне окупитися тільки у тих водіїв, які не вилазять з-за керма, живуть і сплять в машині.

Друзі, ми ні в якому разі не говоримо, що комплекти ГБО 5 покоління від крутих італійських виробників Lovato або BRC воно як би “погане”, немає, з обладнанням все в порядку. Просто принцип роботи погружного насоса високого тиску, який постійно ганяє газ через себе в тому, що якщо ви один раз заправитеся “не зрозумій ніж” – то далі, в залежності від вашого витрати (чим він менший тим гірше, поки це “не зрозумій що «не виробиться двигуном) – насос буде ганяти це через себе. В чому різниця з ГБО 4 покоління – там все йде через фільтри і далі ОДИН РАЗ – у напрямку до двигуна. Заправилися раптом, ну буває поганим, воно пройде один раз через кожен компонент системи – тільки один раз і вийде.

Принцип роботи нашого автосервісу в тому, щоб клієнти до нас не поверталися в поломками, щоб ГБО приносило тільки економію і радість. І ось тут, на жаль, з вищезгаданих причин ми не впевнені в тому що в Росії (якщо ви збираєтеся їздити по Європі все інакше), ГБО 5 покоління буде таким ось безпроблемним варіантом. Поетом тимчасово, поки ситуація з газом не зміниться ми його не ставимо .. АЛЕ! Не забувайте що якщо у вас просто звичайний інжекторний двигун, то вам ідеально підійде ГБО 4 покоління, з яким не буде проблем сотні тисяч пройдених кілометрів! Про це докладно в відео вище. Багато хто плутає – чим вище покоління, тим начебто крутіше і краще – в газобалонному обладнанні це не так.

Інший недолік – це досить низький попит на ГБО-5. В даний час найпопулярнішим видом обладнання в нашій країні вважається ГБО-4. Власники старіших марок авто користуються також ГБО-2. Це означає, що обслуговування і ремонт ви зможете зробити в обмеженому наборі сервісних центрів і тільки в містах-мільйонниках. Зрозуміло, що сучасні італійські комплекти практично не ламаються, але все одно – неприємно.

ГБО 5 не може працювати на метані – це ще одне слабке місце цього типу обладнання, яке розроблено виключно під пропан-бутан. У той же час попит на метан в РФ постійно збільшується, це пов’язано з переходом половин машин на газове пальне. Тому доля ГБО-5 в нашій країні до кінця не відома. З огляду на високу ціну на комплект 5-го рівня і низькою доступності запчастин ГБО-5 є не дуже популярним.

Що входить в ГБО 5 покоління

Комплектація п’ятого покоління багато в чому схожа на четверте, тут все так само управляється електронікою:

  • балон – циліндровий або тороїдальний;
  • пристрій для заправки;
  • паливний насос, що подає газ через патрубки до форсунок;
  • газові інжектори;
  • центр управління (бортовий комп’ютер) – передає інформацію з паливного блоку на інжектори;
  • кнопка-перемикач режиму пропан-бензин.

Умовно зване 6 покоління ГБО

Встановити обладнання 5-го рівня можна в більшість сучасних авто у яких є форсунки для вприскування пального з прямим уприскуванням. Для моторів TSI, FSI, TFSI, GDI іноді пропонують ГБО-6. По суті – це ГБО-5, яке підключається до «рідним» форсунок. Отже, висока вартість ГБО-5, несумісність з метаном і невисокий попит на нього в РФ робить його непопулярним в нашій країні.

Яке ГБО потрібно вашому автомобілю?

Якщо ви заплуталися в поколіннях (що не дивно) і не впевнені – яке ГБО потрібно вашому автомобілю – обов’язково п’яте покоління, або можна обійтися типовим четвертий, проконсультуйтеся з нашим фахівцем.